Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lipca 2011

Znów paznokcie ;))

Heeej :)
Dziś przybywam z kolejną odsłoną moich paznokci.. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie jestem specjalistką od tego, oraz że moje paznokcie nie są idealne :)
Tak czy siak jestem dumna, że zapuściłam je do takiej długości :)
Szczerze mówiąc moje stópki mi się nie podobają, ale pokażę je Wam :)
Chciałabym pokazać Wam nowy lakier do paznokci:

ciate' paint pots w pięknym intensywnym czerwonym kolorze :)


Nie wiem ile kosztował i gdzie go zakupić, gdyż wygrałam go w rozdaniu ;)) By uzyskać taki kolor potrzebne były 2 warstwy lakieru. Jego trwałość - hmmm ok 4-5 dni :)



I jak Wam się podoba? Pozdrawiam :)*

1 komentarz:

  1. U Ciebie wygląda jakoś na bardziej kryjący niż u mnie. No i na Tobie mi się bardziej podoba w sumie:P

    OdpowiedzUsuń