Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lipca 2011

Pierwsze cienie INGLOT :)

Witam serdecznie =)
Lipiec -> skończyłam sesję, mam w końcu wakacje, więc jako nagrodę poszłam do Inglota i kupiłam sobie 2 cienie :) Są to wkłady magnetyczne do paletki, którą zamierzam sobie zafundować :)
Oto moi wybrańcy:
Cienie są dosyć zbliżone kolorami, ale chciałam coś takiego aby zrobić delikatny makijaż.. Pierwszy z nich to 351 a drugi 352. Oba są matowe. Koszt jednego wynosi 10 zł.  A oto zbliżenia:



I jak Wam się podobają?? =) Buziaki! ;*

2 komentarze:

  1. Oooo, bardzo ładne, takie naturalne. Widzę, że też muszę sobie zafundować (w końcu!) jakieś cienie z Inglota, zresztą również mam ochotę na tą paletkę ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ciemniejszy świetny. Również planuję zakup paletki od Inglota, jednak póki co wpadłam w Sleekomanię i kolejna paletka Sleeka już do mnie jedzie;)

    OdpowiedzUsuń