Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 lipca 2011

Lakier Vipera i Essence ;))

Heeej ;))

Jako, że pogoda jest szara, smutna i ciągle leje, mój humor jest taki sam..
Postanowiłam, że skorzystam z chwili wolnego czasu i zajmę się swoimi paznokciami..




1. Nailty - biedronkowy zmywacz do paznokci, jest rewelacyjny, nie zamienię go na żaden inny :)
2. Szklany pilnik do paznokci, nie do zdarcia.. Polecam ;)
3. Odżywka podkładowa Nail Tek - świetna!
4. Lakier Vipera Jumpy nr 168 
5. Lakier nawierzchniowy Essence 02 Circus Confetti 

Po pomalowaniu szarym lakierem efekt wyglądał tak:



Gdy zobaczyłam moje skórki, które za mocno wycięłam i szare smutne paznokcie, postanowiłam coś z nimi zrobić i jakoś je ożywić.. 





Końcowy efekt wygląda tak:



Jak Wam się podoba?? Moim zdaniem to świetne rozwiązanie na imprezę.. Można mieć paznokcie w ulubionym kolorze, a potem pomalować Circus Confetti i ich wygląd prezentuje się całkiem inaczej... :D Ja jestem zadowolona :)
Pozdrawiam :)*

7 komentarzy:

  1. ooo:) widze tu moj zmywacz:D jeden z najlepszych jakie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło ;)
    Obserwuję, zapraszam do mnie: http://mania-kupowania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się być wygodne :) Niestety pogoda nie sprzyja zakładaniu takich butów :( U mnie w CCC to była ostatnia para :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana: http://mania-kupowania.blogspot.com/2011/07/makeup-blogger-award.html

    pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmywacz jest super ;) piękne paznokietki :)
    zapraszam do siebie dodaję do obserwowanych i Ciebie również zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam lakier jumpy wlasnie na paznokciach i uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń