Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 czerwca 2012

No7 MOJO 230

Witam kochani,
Dziś chciałabym Wam pokazać przepiękny pomarańczowy lakier do paznokci - idealny na lato :)
Jest to lakier z serii  No7 Stay Perfect w kolorze Mojo 230.
Może najpierw pokażę Wam jak wyglada:


Zdjęcie zrobione w świetle dziennym, pod samym oknem :) Jednak mieszkanie na poddaszu ma okropne wady, jeśli chodzi o światło.. ;/ Lakier moim zdaniem ma bardzo ładny kolor. Ma w sobie malutkie złote drobinki, czego ogólnie nie lubię w lakierach, ale jednak w tym nie przeszkadza mi to wcale :) Taki odcień uzyskałam aplikując 2 warstwy lakieru. Niestety jeszczę troche widać prześwity. 
Czas wysychania porównywalny do przeciętnych drogeryjnych lakierów. Nie barwi płytki paznokcia co jest jego dużym plusem. 
Opakowanie - bardzo ładna szklana buteleczka. Moje zdanie jest takie, że gdy lakier będzie się kończył nie będzie zbyt poręczna bo jest bardzo wysoka.
Trwałość - około 3-4 dni, nie jest źle :) 
Z racji tego, że od roku mieszkam w UK zakupiłam go w sieci Boots. Cena regularna wynosi 7 funtów, więc to trochę dużo jak na lakier do paznokci. Osobiście byłam w posiadaniu kilku voucherów o wartości 5 funtów na zakupy produktów firmy No7, dlatego za 2 funty skusiłam się na ten lakier. 
Podsumowując - całkiem przyzwoity lakier, ale w regularnej cenie nie zakupiłabym go. 

A czy Wy kiedykolwiek byłyście w posiadaniu produktów tej firmy? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
Katie 
Xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz