Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lipca 2011

Różowe pazurki :)

Heeej =)
Jak już wiadomo kobieta zmienną jest.. :) Ja często zmieniam kolory swoich paznokci :) Moja propozycja na dziś to różowy lakier z VIPERY o nr 408.. Moim zdaniem kolor jest bardzo intensywny, wręcz wymarzony na lato :) kocham go :) Aby uzyskać taki kolor wystarczą 2 warstwy lub nawet jedna grubsza.. Niestety nie jest zbyt trwały :( Już na drugi dzień ścierają się końcówki..

Ale mam na drania sposób, który utrwala go na kilka dni ;) Otóż na koniec zamiast zwykłego bezbarwnego lakieru, pokrywam go warstwą lakieru z efektem  UV firmy EVELINE :)
I moje odkrycie jest takie, że lakier utrzymuje się około 3-4 dni, więc nie ma tragedii.. Niestety nie pamiętam ile kosztują te lakiery, gdyż kupiłam je dość dawno. Jednak na pewno żadem z nich nie przekroczył ceny 15zł..

Całość z bliska prezentuje się tak:

I jak Wam się podoba?? Całuski ;*

1 komentarz:

  1. Fajny, ale na kimś, bo sama nie lubię mocnych róży na sobie jakoś. Jednak na Tobie ekstra:D

    OdpowiedzUsuń