Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 lipca 2011

Nowe nabytki :)

Witam!:)
Wczoraj przyszła do mnie paczka z kosmetykami, które wygrałam w rozdaniu :) Jednym słowem jestem zachwycona :)
Lakiery są przepiękne.. Dziś chciałam Wam pokazać 2 z nich, które oczywiście od razu musiałam przetestować.
Pierwszy to przepiękny zielony, którego wcale miało nie być :D ale został dołączony do paczki, z czego jestem bardzo szczęśliwa, bo zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! :)

Jest to lakier Golden Rose z serii Classics Glamour o nr 167 (zdjęcie w świetle dziennym)



Drugi lakier, który przetestowałam jest to widoczny na zdjęciu wyżej przepiękny żółty:)
 
Jest to lakier Essence colour & go o nr 23 sundancer (zdjęcie z lampą)


Moje pazurki prezentują się tak:

I jak Wam się podobają? Moim zdaniem kolory są idealne na lato :)
Pozdrawiam :)*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz